Rand­re­paratie Meer dan alleen decoratie

Rand­re­pa­raties vergen veel handwerk, kennis en een grote zorg­vul­digheid. Eerst wordt het nieuwe randstuk met de hand op maat gesneden en aan de schacht genaaid. In een tweede stap wordt de versleten stof wegge­sneden en vervangen door het nieuwe stuk. Daarbij wordt ervoor gezorgd dat de nood­za­kelijke verlij­mingen en naden voldoen aan de LOWA-standaard en dat er nergens iets drukt bij de schacht­af­werking.

Falkenhof Paul Klima LocationScouting

“Een mooie bijdrage aan duur­zaamheid: repareren in plaats van weggooien.”

Paul Klima | LOWA ACTIVE Team

Wat kan er aan mijn schoen gere­pareerd worden?

Zo werkt het

De eerste contact­persoon voor alle garan­tie­ge­vallen en repa­raties binnen de 24 maanden garantie is de LOWA winkelier, ook als de schoenen online of elders zijn gekocht (alle winkeliers vind je hier). De winkelier kan met zijn vakkennis het beste beoordelen wat er gedaan moet worden, bijvoorbeeld of je schoenen ter reparatie of inruil moeten worden verzonden. Voeg altijd een kopie van het aankoop­bewijs en een korte beschrijving van het probleem bij de schoen. De winkelier zorgt dan voor de verdere afhan­deling van de klacht. Recht­streeks naar LOWA Benelux verzenden is bij een garan­tiegeval helaas niet mogelijk.

Is de garantie op je schoen verlopen of wil je iets vernieuwen?
Dan helpen we je graag verder:

  1. Voor­be­reiding
    Haal de inlegzool en veters uit de schoenen. Maak de schoenen bovendien schoon.

  2. Contact met de LOWA winkelier
    Schoenen moeten met aankoop­bewijs terug­ge­bracht worden naar de winkelier. Hier leg je ook je klacht / probleem uit.

  3. Beoor­deling
    De winkelier beoordeelt of de LOWA schoenen terug worden gestuurd naar LOWA Benelux.

  4. Wachten
    Nadat LOWA Benelux de schoenen heeft beoordeeld zal dit binnen 1–2 weken worden terug­ge­koppeld aan de winkelier en deze zal met een passend antwoord komen.

  5. Contact
    Heb je nog een speciale vraag? Neem gerust contact met ons op via onder­staand contact­for­mulier, dan bespreken we samen met jou de volgende stappen.

Heb je nog vragen?

Stuur ons een bericht. We helpen je graag.

Als je vragen hebt over het verzamelen, verwerken of gebruiken van je persoons­ge­gevens of als je gegevens wilt opvragen, corrigeren, blokkeren of wissen, kun je informatie vinden in de: infor­ma­tie­ver­plichting AVG). In dit priva­cy­beleid informeren we je over de belang­rijkste aspecten van de gege­vens­ver­werking.
Je kunt je toestemming voor de opslag van gegevens te allen tijde intrekken. Stuur daarvoor gewoon een e-mail vanaf je bij ons bekende e-mailadres, met je contact­ge­gevens en het onderwerp: “Intrekking van de gege­vens­opslag” naar daten­schut­z@lowa.de