
“Een mooie bijdrage aan duurzaamheid: repareren in plaats van weggooien.”
— Paul Klima | LOWA ACTIVE Team
Randreparaties vergen veel handwerk, kennis en een grote zorgvuldigheid. Eerst wordt het nieuwe randstuk met de hand op maat gesneden en aan de schacht genaaid. In een tweede stap wordt de versleten stof weggesneden en vervangen door het nieuwe stuk. Daarbij wordt ervoor gezorgd dat de noodzakelijke verlijmingen en naden voldoen aan de LOWA-standaard en dat er nergens iets drukt bij de schachtafwerking.
“Een mooie bijdrage aan duurzaamheid: repareren in plaats van weggooien.”
— Paul Klima | LOWA ACTIVE Team
Je vindt de naam van je schoen op het etiket dat aan de binnenzijde van de schoentong is bevestigd.
De eerste contactpersoon voor alle garantiegevallen en reparaties binnen de garantie is de LOWA winkelier, ook als de schoenen online of elders zijn gekocht (alle winkeliers vind je hier). De winkelier kan met zijn vakkennis het beste beoordelen wat er gedaan moet worden, bijvoorbeeld of je schoenen ter reparatie of inruil moeten worden verzonden. Voeg altijd een kopie van het aankoopbewijs en een korte beschrijving van het probleem bij de schoen. De winkelier zorgt dan voor de verdere afhandeling van de klacht.
Is de garantie op je schoen verlopen of wil je iets vernieuwen?
Dan helpen we je graag verder!
Voorbereiding
Haal de inlegzool en veters uit de schoenen. Maak de schoenen bovendien schoon.
Contact met de LOWA winkelier
Schoenen moeten met aankoopbewijs teruggebracht worden naar de winkelier. Hier leg je ook je klacht / probleem uit.
Beoordeling
De winkelier beoordeelt of de LOWA schoenen terug worden gestuurd naar LOWA Benelux.
Wachten
Nadat LOWA Benelux de schoenen heeft beoordeeld zal dit binnen 1–2 weken worden teruggekoppeld aan de winkelier en deze zal met een passend antwoord komen.
Contact
Heb je nog een speciale vraag? Neem gerust contact met ons op via onderstaand contactformulier, dan bespreken we samen met jou de volgende stappen.
Stuur ons een bericht. We helpen je graag.