Naad­re­paratie Niet de draad kwijtraken

Onze schoenen worden al tijdens de ontwik­ke­lingsfase zo ontworpen dat de naden tussen de verschillende schacht­on­derdelen aan alle eisen voldoen. Natuurlijk kunnen naden zelfs bij de grootste zorg­vul­digheid kapot gaan. In onze servi­ce­werk­plaats kunnen losge­raakte of door­ge­schuurde naden zonder probleem worden gere­pareerd. Naad­re­pa­raties zijn mogelijk bij schoenen met een leren of GORE-TEX-voering. Met een speciale naai­techniek naaien we het boven­ma­teriaal en de voering weer aan elkaar. Het membraan wordt door deze complexe repa­ra­tie­pro­cedure niet beschadigd.

Eisklettern Markierung Produktbilder Rauris Robert Jasper Shooting Sonnblick lowa

“Het is altijd weer fasci­nerend om te zien hoe complex het repareren van een kapotte naad is. Vooral als het gaat om GORE-TEX-schoenen. Dat vereist ervaring en veel fijne motoriek.”

Robert Jasper | LOWA PRO Team

Wat kan er aan mijn schoen gere­pareerd worden?

Zo werkt het

De eerste contact­persoon voor alle garan­tie­ge­vallen en repa­raties binnen de 24 maanden garantie is de LOWA winkelier, ook als de schoenen online of elders zijn gekocht (alle winkeliers vind je hier). De winkelier kan met zijn vakkennis het beste beoordelen wat er gedaan moet worden, bijvoorbeeld of je schoenen ter reparatie of inruil moeten worden verzonden. Voeg altijd een kopie van het aankoop­bewijs en een korte beschrijving van het probleem bij de schoen. De winkelier zorgt dan voor de verdere afhan­deling van de klacht. Recht­streeks naar LOWA Benelux verzenden is bij een garan­tiegeval helaas niet mogelijk.

Is de garantie op je schoen verlopen of wil je iets vernieuwen?
Dan helpen we je graag verder:

  1. Voor­be­reiding
    Haal de inlegzool en veters uit de schoenen. Maak de schoenen bovendien schoon.

  2. Contact met de LOWA winkelier
    Schoenen moeten met aankoop­bewijs terug­ge­bracht worden naar de winkelier. Hier leg je ook je klacht / probleem uit.

  3. Beoor­deling
    De winkelier beoordeelt of de LOWA schoenen terug worden gestuurd naar {{ COMPANY-NAME}}.

  4. Wachten
    Nadat {{ COMPANY-NAME }} de schoenen heeft beoordeeld zal dit binnen 1–2 weken worden terug­ge­koppeld aan de winkelier en deze zal met een passend antwoord komen.

  5. Contact
    Heb je nog een speciale vraag? Neem gerust contact met ons op via onder­staand contact­for­mulier, dan bespreken we samen met jou de volgende stappen.

Heb je nog vragen?

Stuur ons een bericht. We helpen je graag.

Als je vragen hebt over het verzamelen, verwerken of gebruiken van je persoons­ge­gevens of als je gegevens wilt opvragen, corrigeren, blokkeren of wissen, kun je informatie vinden in de: infor­ma­tie­ver­plichting AVG). In dit priva­cy­beleid informeren we je over de belang­rijkste aspecten van de gege­vens­ver­werking.
Je kunt je toestemming voor het opnemen van contact te allen tijde intrekken. Stuur daarvoor gewoon een e-mail vanaf je bij ons bekende e-mailadres, met je contact­ge­gevens en het onderwerp: “Intrekking van de toestemming tot het opnemen van contact per e-mail” naar info@lowa.de